5 Kasım 2016 Cumartesi

Çizgi Roman İncelemesi : Batman Arkham Tımarhanesi

Merhaba şimdi sizlere , daha yeni okumuş olduğum Batman Arkham Tımarhanesi adlı çizgi romandan biraz bahsedeceğim. İlk olarak , ben bu çizgi romanı ilk aldığımda çizimleri beni baya bir ürkütmüştü. Ama Batman hayranlığımdan olsa gerek hiç tereddüt etmeden hemen satın aldım. Çizgi romanı bitirdiğimde çok etkilenmiştim. Şimdi bu güzel çizgi romanı incelemeye başlayalım. Bu hikayede Arkham Tımarhanesi' nin kurucusu olan Amadeus Arkham'ın korkunç hayatını ve Batman'in Arkham Tımarhanesi' de olan en zor gecesini anlatmaktadır. Bence bu tüm zamanların (Evet, tüm zamanların) en başarılı çizgi romanlarından biriydi. Tabiki başarılı olmalı çünkü bu çizgi romanı Grant Morrison kaleme aldı ve sanatçı Dave Mckean resimledi. Yani kötü olması beklenemezdi zaten. Ben bu çizgi romanı çok beğendim. Eğer Batman'ı seviyorsanız hemen alıp okuyun. Hiç bir şey kaybetmezsiniz. Benim bu çizgi romana puanım: 10/8

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder